Žengiame pirmuosius testavimo žingsnius dirbtinio intelekto projekte

Primename, kad KITM kartu su keletu Europos profesinių mokyklų įgyvendina „Erasmus+“ 2 pagrindinio veiksmo (KA2) strateginės partnerystės projektą „Introducing Artificial Intelligence to Vocational Schools in Europe“/“Įvadas į dirbtinį intelektą profesinėse mokyklose Europoje“.

Projekto iniciatorė VŠĮ „Robotikos mokykla“ teigia, kad inicijuoti profesiniam sektoriui skirtą projektą paskatino akivaizdus dirbtinio intelekto (DI) specialistų trūkumas Europos darbo rinkoje bei DI specialistų rengimo sukoncentravimas aukštojo mokslo srityje. Projektu siekiama pagerinti informacinių komunikacinių technologijų (IKT) srities mokytojų ir mokinių žinias parengiant mokomąją medžiagą, skirtą DI pagrindų mokymui profesinėje mokykloje.
Šiuo metu, projekto darbo grupės nariai Jolita Kuncienė ir Edgaras Pangonis baigė pirmuosius testavimo žingsnius su tikslinės grupės moksleiviais. Pilotavimui medžiagą sukūrė projekto šalys partnerės – Lietuva, Vokietija, Malta, Suomija. Pilotavimo metu buvo vykdomas kokybinis tyrimas, kurio duomenys, tikima, suteiks vertingos informacijos apie būtinas mokymo medžiagos korekcijas bei padės įvertinti mokymosi įtaką su DI programavimu susijusioms mokinių kompetencijoms. Projekto metu taip pat suplanuotas tarptautinis mokytojų mokymas naujų žinių ir įgūdžių DI srityje įgijimui.

Parašykite komentarą