Informacija apie „Įvadas į dirbtinį intelektą profesinėse mokyklose Europoje“ projektą:
Sutarties numeris |
2020-1-LT01-KA202-078015 |
Programa |
Erasmus+ |
Projekto koordinatorius |
VšĮ “Robotikos mokykla” |
Projekto partneriai |
Kauno informacinių technologijų mokykla – IKT mokymo programų ekspertė Lietuvoje;IT4Kids, Vokietija – edukacinis startuolis, orientuotas į dirbtinio intelekto mokymo iniciatyvas;
MCAST – Maltos meno, mokslo ir technologijos koledžas, apima profesinį ir aukštąjį mokslą;
Turku savivaldybės švietimo skyrius, Suomija – skyriui priklauso Turku profesinis institutas,
Seinajöki savivaldybės švietimo skyrius, Suomija – skyriui priklauso Sedu profesinis centras. |
Projekto pradžia |
2020-10-01 |
Projekto pabaiga |
2022-07-31 |
Projekto uždaviniai |
- Parengti mokomąją medžiagą, skirtą inovatyviam profesinio mokymo moduliui „Įvadas į dirbtinį intelektą“ sukurti. Modulis bus skirtas IKT profesijų mokiniams, turintiems bazines programavimo žinias.
- Integruoti sukurtą profesinio mokymo modulį į kiekvienos partnerystės šalies arba organizacijos formalaus mokymo sistemą pagal kiekvienos šalies reikalavimus, siekiant projekto rezultatų tęstinumo ir su dirbtinio intelekto programavimu susijusių kvalifikacijų įtraukimo į nacionalines ir Europos profesinio mokymo sistemas.
- Apmokyti IKT mokytojus ir suteikti naujų kompetencijų DI programavimo srityje, siekiant užtikrinti naujų įgūdžių perdavimą šios srities mokiniams bei mokymo veiklų tęstinumą projektui pasibaigus.
- Išplatinti projekto metu sukurtą intelektinį produktą profesiniame ir kituose švietimo sektoriuose šalyse partnerėse ir už jų ribų.
|
Planuojami projekto rezultatai |
- Formaliai pripažintas naujas profesinio mokymo modulis „Įvadas į dirbtinį intelektą“.
- Nuosekli mokomoji medžiaga apie įvairias DI technologijas, skirta 60-iai kontaktinių valandų, įeinančių į minėto modulio sudėtį.
- Tyrimo ataskaita apie įgūdžių lygį prieš iš po intelektinio produkto testavimo mokinių ir mokytojų tikslinėse grupėse.
- Mažiausiai 10 mokytojų, įgijusių naujų įgūdžių tarptautinių mokymų ir intelektinio produkto testavimo metu.
- Mažiausiai 100 mokinių, įgijusių naujų įgūdžių DI srityje (žaidimų kūrimo, kompiuterinės regos bei autonominio vairavimo temomis).
- Mažiausiai 120 mokinių, mokytojų, švietėjų, švietimo srities politikų, verslo įmonių atstovų, supažindintų su projekto rezultatais sklaidos renginių metu keturiose šalyse.
|